صفحه اصليتماس بامانقشه سايتنسخه موبایل
  
  
 

مدارک لازم جهت ثبت علامت تجاری

مدارک لازم جهت ثبت علامت تجاری

چاپ   
مدارک لازم جهت ثبت علامت تجاری

راهنماي ثبت نام در سامانه علائم تجاري

ثبت نام در سامانه راهبري علائم تجاري (سرعت) كاري بسيار ساده است و حداقل زمان را از شماصرف خواهد كرد كافيست با كليك روي لينك ثبت نام مراحل را گام به گام طي كنيد لازم است قبل از شروع مراحل مدارك ذيل را آماده كنيد و آنها را اسكن كنيد. پس از اسكن مدارك و تكميل مراحل ثبت نام و دريافت كد پيگيري و نام كاربري و كلمه عبور سامانه (جهت ورود به سامانه و مشاهده نتايج و پيگيري و رفع نواقص احتمالي) مدارك را برابر اصل كنيد و به آدرس شركت ارسال نماييد. شما می توانید سوالات و رفع مشکلات در ثبت نام را با شماره 09368501818 و یا 09128501828 در میان بگذارید.
 

مدارک لازم جهت ثبت علامت تجاری

شخص حقیقی:
1-کپی شناسنامه
2-کارت ملی
3- نمونه ای از علامت درخواستی در سایز 10*10 سانتیمتر 
4-کپی کارت بازرگانی(در صورتی که از حروف لاتین استفاده شده باشد)
5-کپی مجوز فعالیت
6-وکالت نامه(از طرف وکیل ارسال می شود)
 
شخص حقوقی:
1-کپی شناسنامه
2-کپی کارت ملی
3-نمونه ای از علامت در خواستی در سایز10*10 سانتیمتر
4-کپی روز نامه تاسیس و آخرین تغییرات شرکت
5-کپی مجوز فعالیت(پروانه بهره برداری یا ساخت)
6-کارت بازرگانی
(در صورتی که از حروف لاتین استفاده شده باشد)
7-وکالت نامه(از طرف وکیل ارسال می شود)

راهنماي ثبت نام در سامانه علائم تجاری و مدارك مورد نياز

   نظرسنجی

آمار
نظرشما درباره مطالب پورتال
 

گفتگوی آنلاین